samakkodak

سمعک -خرید سمعک -قسمت سمعک-کم شنوایی-سمعک زیمنس-سمعک نامرئی-سمعک هوشمند-سمعک کودکان

samakkodak

سمعک -خرید سمعک -قسمت سمعک-کم شنوایی-سمعک زیمنس-سمعک نامرئی-سمعک هوشمند-سمعک کودکان

بهترین کلینیک شنوایی و سمعک ایران

بهترین کلینیک شنوایی و سمعک ایران

خوشبختانه در ایران رشته شنوایی شناسی و سمعک از سطح علمی بالایی برخوردار است و این مسئله باعث شده است که تمامی برندهای سمعک دنیا در ایران عرضه شوند. طبق اصول بین المللی و راهنمای وزارت بهداشت یک کلینیک شنوایی می تواند در چندین حوزه فعالیت کند:

1.    ارزیابی شنوایی نوزادان، کودکان و بزرگسالان

2.    ارزیابی و تعیین درک گفتار

3.    تشخیص سلامت پرده گوش و عفونت گوش

4.    ارزیابی و درمان وزوز گوش

5.    ارزیابی و توانبخشی سرگیجه

6.    تجویز سمعک در بزرگسالان

7.    تجویز سمعک در کودکان

8.    تهیه قالب های گوش ضد اب و ضد صوت

9.    ارزیابی تست سمعک در کودکان

10.تست های الکتروفیزیولوژیک در خواب مثل OAE و ABR

11. غربالگری شنوایی مدارس و کارخانجات

12.غربالگری شنوایی مهد کودک ها

به طور  کلی تمام این خدمات خارج از توانایی یک کلینیک و حتی یک متخصص شنوایی است و لازم است در فضایی وسیع و توسط چندین متخصص این کار انجام شود. ازاینرو در کلینیک نجوا این کار در 6 کلینیک تخصصی و با کادری متشکل از 6 متخصص شنوایی شناسی انجام می شود.

خوشبختانه در مجموعه کلینیک های نجوا تمامی امکانات و فضای موجود در نظر گرفته شده است این کلینیک توانسته است سالیانه بیش از 10000 بیمار را تحت پوشش خود قرار دهد.

در شعبه اصلی کلینیک نجوا که در خیابان مطهری قرار دارد تمامی امکانات جهت تجویز سمعک های هوشمند و نامرئی وجود دارد و این کلینیک توانسته است بیشترین تجویز سمعک را به خود اختصاص دهد.

در شعبه بیمارستان کودکان تهران نیز این کلینیک توانسته است بالاترین آمار ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک در کودکان را در کشور در اختیار دارد. همچنین در سالیان گذاشته توانسته ایم بیشترین تعداد آزمایش شنوایی ABR  که در خواب انجام می شود را به خود اختصاص دهیم که انجام این تعداد ازمایش بخاطر همکاری مستقیم متخصص های بیهوشی نوزادان و کودکان، متخصصین نوزادان و کودکان، متخصص گوش و حلق و بینی است. لازم به ذکر است این تست با کمک داروی کلرال هیدرات قابلیت انجام دارد که این داروی خواب آور بسیار مطمئن است و کمترین عوارض را دارد و لازم به ذکر است این دارو در سطح تهران تنها در 4 بیمارستان یافت می شود که یکی از این 4 بیمارستان متعلق به کلینیک شنوایی و سمعک نجوا است که بخش کودکان آن در بیمارستان کودکان تهران واقع شده است.

 

کلینیک مخصوص سمعک:

در کلینیک سمعک نجوا خدمات مخصوصی برای بیماران گرامی در نظر گرفته شده است که بشرح زیر می باشد:

1.    ارزیابی شنوایی بیمار به طور دقیق انجام می شود و تمامی تست های شنوایی برای رفاه حال بیماران عزیز رایگان است.

2.    بعد از انجام کامل تست های شنوایی نوبت مشاوره سمعک است. در مشاوره به طور کامل مشکل شنوایی بیمار توضیح داده می شود و مدل های مختلف سمعک به بیمار نشان داده می شود. همچنین بیماران این امکان را دارند که صدای چندین سمعک مختلف را تست کنند. لازم به ذکر است تمامی بیماران از نظر ما ویژه هستند به همین دلیل کسانی که نیاز به سمعک دارند حدود 1 الی 2 ساعت برای آنها وقت اختصاص داده می شود. همچنین برای مشاوره سمعک و تست سمعک هیچ گونه هزینه ایی از بیمار گرفته نمی شود و هزینه تست سمعک رایگان می باشد.

3.    ساخت و سفارش سمعک: در این مرحله سمعک مورد نظر که توسط متخصص شنوایی و سمعک برای بیمار تایید شده است به لابراتوار کلینیک نجوا سفارش داده می شود و در کمترین زمان ممکن بهترین سمعک های روز دنیا ساخته می شود. لازم به ذکر است کلینیک نجوا با تمامی برندهای سمعک در ایران مشارکت دارد و از بهترین سمعک های دنیا می توان به سمعک های زیر اشاره کرد:

·          سمعک های آلمانی: سمعک زیمنس، سمعک هانساتون، سمعک رکستون، سمعک ای ام AM، سمعک ادیوسرویس

·       سمعک دانمارکی: سمعک اتیکن، سمعک اینترتن، سمعک ویدکس، سمعک ریسوند

·       سمعک آمریکایی/ سمعک کانادایی: سمعک بلتون، سمعک استارکی، سمعک یونیترون

·       سمعک سوئیسی: سمعک برنافون، سمعک فوناک

 

4.    تحویل سمعک به بیمار: در مرحله تحویل سمعک نیز حدود 1 الی 2 ساعت وقت برای بیمار اختصاص داده می شود و تمامی نکات نگهداری و مراقبت و نحوه استفاده از سمعک آموزش داده می شود. در این مرحله هم از بیماران گرامی تست گفتاری بعمل می اید و بیماران می توانند از صدای جدید لذت ببرند.

یادآوری: تمامی بیمارانی که از کلینیک نجوا سمعک دریافت کنند به مدت یک سال خدمات تنظیم سمعک آنها رایگان می باشد.

 

کلینیک مخصوص وزوز گوش:

در کلینیک وزوز، تنها بیماران با وزوز گوش معاینه می شوند و خوشبختانه بیشتر این بیماران توسط روش های مختلف درمان می شوند. مراحل درمان وزوز گوش بصورت زیر می باشد:

·       ارزیابی کامل شنوایی بیمار

·       ارزیابی کامل وزوز گوش

·       بررسی و مشاوره روانی بیماران

·       توضیح نوع وزوز بیمار و تشریح درمان های مختلف

·       انتخاب درمان مناسب یا درمان ترکیبی مناسب توسط متخصص شنوایی شناسی

در بیشتر موارد سمعک های مخصوص با برنامه وزوز بهترین درمان وزوز هستند. لازم به ذکر است در کلینیک وزوز متخصص روانپزشکی آقای دکتر معتمدی که در زمینه وزوز بسیار فعال هستند همکاری میکنند.

 

کلینیک درمان سرگیجه:

در کلینیک سرگیجه با همکاری متخصین گوش و حلق و بینی تیم نجوا انواع سرگیجه ها ارزیابی و درمان می شوند. در این کلینیک توسط تست های مخصوص سرگیجه نوع سرگیجه به صورت دقیق شناسایی می شود و درمان دارویی و تمرینات توانبخشی مخصوص توسط متخصص گوش و حلق و بینی و متخصص ادیولوژیست به بیمار ارائه می شود. در این کلینیک همچنین انواع تمرینات توانبخشی مخصوص برای حل مشکل عدم تعادل، حل مشکل گیجی و منگی، حل مشکل تاری دید، حل مشکل خالی شدن زیر پا و حل مشکل حالت تهوع ناشی از سرگیجه توسط متخصصین با تجریه در کلینیک شنوایی و سمعک نجوا درمان می شوند.

 

کلینیک تست با سمعک در کودکان

کلینیک شنوایی و سمعک نجوا به عنوان تنها  کلینیک تخصصی ارزیابی شنوایی با سمعک در کودکان شناخته شده است. در این کلینیک می توان به طور دقیق از میزان شنوایی کودک با سمعک متوجه شد که این امر مهم در کودکان در آینده حرف زدن کودک بسیار اهمیت دارد.

مراحل کار در این کلینیک بشرح زیر می باشد:

·       ارزیابی شنوایی رفتارها و عکس العمل های کودک بدون سمعک

·       ارزیابی شنوایی رفتارها و عکس العمل های کودک با سمعک فقط گوش راست

·       ارزیابی شنوایی رفتارها و عکس العمل های کودک با سمعک فقط گوش چپ

·       ارزیابی شنوایی رفتارها و عکس العمل های کودک با سمعک و هردو گوش

 

در نهایت برای تک تک صدا ها این کار انجام می شود و بدون شک می توان تایید کرد کودک هر کدام از صداها را تا چه حد می شنود و تا چه حد نمی شنود.

این تست دقیق ترین تست شنوایی در کودکان است.

 

امیدوارم با لطف خداوند و دلگرمی شما بیماران عزیز همچون گذشته بتوانیم به خدمات خوبمان ادامه دهیم.

در صورت هرگونه سوال می توانید با شماره های زیر با متخصصین ما در تماس باشید.

02188343584

0910925937

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.